Anmäl ett fel i produkt eller leverans
Vi på Kobia försöker alltid säkerställa bästa möjliga kvalitetssäkring för våra produkter ihop med tillförlitliga och smidiga leveranser.
Om du av någon anledning behöver rapportera ett klagomål gällande ett fel i produkt eller transport och leverans kan du enkelt göra det med hjälp av onlineformulären nedan.
Kobias kundservice och kvalitetsteam kommer att behandla ditt ärende så snart som möjligt, senast inom 2–5 arbetsdagar.
Gör så här:
1. Välj formuläret för antingen transport- eller produktklagomål
Genom att fylla i formuläret fullständigt säkerställer du en framgångsrik och smidig hantering av ditt klagomål.
För fel eller saknade produkter i din beställning, vänligen kontakta istället: order@kobia.se
2. Lagra bilder eller produkter
Vänligen behåll de produkter som är föremål för ditt klagomål till dess att ditt ärende har behandlats. Observera att förstörda eller insektsangripna produkter inte bör behållas, en bild på produkten räcker.
Varor som går sönder under transporten tillhör transportföretaget när ersättning begärs av oss för transportskador. Vänligen behåll produkterna medan ditt ärende behandlas.
Transportklagomål
Något har gått fel i min leverans.
Produktklagomål
En produkt är felaktig eller har en defekt.















