Registrera ett fel i transport eller leverans
Här kan du anmäla om du något har gått fel i din leverans
Vi försöker alltid säkerställa bästa möjliga kvalitetssäkring för våra leveranser.
Om du av någon anledning vill anmäla ett klagomål gällande något i din leverans kan du enkelt göra det med hjälp av onlineformuläret nedan.
Genom att fylla i formuläret fullständigt säkerställer du en framgångsrik och smidig hantering av ditt ärende.
Kobias kundservice och kvalitetsteam kommer att behandla ditt ärende så snart som möjligt, senast inom 2–5 arbetsdagar.
Viktigt!
Vid trasiga produkter, kom ihåg att notera de trasiga produkterna på fraktsedeln och be chauffören signera på ditt kvitto.
Ta bilder på trasiga produkter och den signerade fraktsedeln.
Varor som går sönder under transporten tillhör transportföretaget när ersättning begärs av oss för transportskador. Vänligen behåll produkterna medan klagomålet behandlas.















