Skip to content

Tjänster och lösningar för aktörer i alla storlekar

sortiment-kobia

Vi erbjuder ihop med lokala och internationella producenter en unik mix av produkter, tjänster och kunskap inom områden som Hantverksbageri, Konditori, Hantverksglass, Konfektyr och Choklad.

butiksbageri-kobia

Med över 100 års erfarenhet som leverantör av produkter till bageri- och konditorimarknaden är en av Sveriges ledande inom området. Vi är certifierade inom BRC i lager och distribution och har ett brett utbud av produkter och tjänster.

livsmedelsindustri-kobia

Som en del av Leipurin Group och systerbolag till Kebelco är vi en stark aktör inom råvaror till olika segment inom livsmedelsindustrin.
menu-rnd-glaze
På Kobia R&D Center utvecklar vi både produkter och kunskaper.

Kobia-rnd-team 2

Möt Kobias produktspecialister.

menu-rnd-receptservice

Kobia Receptservice – En exceptionell tjänst för kalkyl, märkning och receptbibliotek. Utvecklad för bagerier och konditorier.
marsipanfabriken-kobia
Marsipanfabriken
Marsipanfabriken är vårt hjärta. Vi startade vår egen tillverkning i Tyresö på 70-talet och idag har vi en toppmodern BRC-certifierad anläggning.
Kobia
sortiment-kobia
Kobia en del av Leipurin Group, en Aspo-ägd företagsgrupp med säte i Finland och verksamhet i hela östersjöregionen.
Historia
historia-kobia
Vi grundades 1918 i Sverige och vi har sedan dess försett bagare och konditorer med både kvalitetsråvaror och ypperlig service.
Kontor och lager

STOCKHOLM
Mediavägen 2 
135 48 Tyresö

GÖTEBORG
Gustaf Melins gata 2
421 31 Västra Frölunda

HÄSSLEHOLM
Stjärnfallsvägen 2
281 43 Hässleholm
Kundservice

Registrera ett fel i transport eller leverans

Här kan du anmäla om du något har gått fel i din leverans
reklamaatio-kuljetus-leipurin

Vi försöker alltid säkerställa bästa möjliga kvalitetssäkring för våra leveranser.

Om du av någon anledning vill anmäla ett klagomål gällande något i din leverans kan du enkelt göra det med hjälp av onlineformuläret nedan. 

Genom att fylla i formuläret fullständigt säkerställer du en framgångsrik och smidig hantering av ditt ärende.

Kobias kundservice och kvalitetsteam kommer att behandla ditt ärende så snart som möjligt, senast inom 2–5 arbetsdagar.

 

Viktigt!

Vid trasiga produkter, kom ihåg att notera de trasiga produkterna på fraktsedeln och be chauffören signera på ditt kvitto.

Ta bilder på trasiga produkter och den signerade fraktsedeln.

Varor som går sönder under transporten tillhör transportföretaget när ersättning begärs av oss för transportskador. Vänligen behåll produkterna medan klagomålet behandlas.

Registrera en transportavvikelse